پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 458
نویسنده : آرش

نکته مهم : هر دو فایل Apk و دیتا برای پردازنده های مختلف متفاوت است

و به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

بهترین و طبیعی ترین و گرافیکی ترین بازی سبک اتومبیل رانی و ریسینگ اندروید 

نسخه مود شده و پول بی نهایت ( برای تبدیل به نسخه معمولی پوشه doc را از فایل دیتای بازی پاک کنید )

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

Real Racing 3 2.3.0 (5)

Real Racing 3 2.3.0

در سومین نسخه از3  Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نکته 1 : در صورتی که به پیغام دانلود برخوردید مطمئن باشید فایل دیتا به درستیو به صورت کامل کپی نشده یا چیپست درست را انتخاب نکرده اید نسخه معرفی شده در Apktops  مثل همیشه کاملا آفلاین و بی مشکلاجرا خواهد شد و بی نیاز به دانلود هر نوع دیتای جانبی است لطفا به پیشنهادی که در ادامه پست داده ایم حتما توجه نمایید

نکته 2 : در صورتی که در هنگام اکسترکت فایل دیتا به ارور برخورید از نرم افزار 7Zip استفاده نمایید . دیتاها بدون مشکل و تست شده هستند

 *****************************************************************

راهنمایی و پیشنهاد مدیریت : با توجه به اینکه دیتای این بازی به صورت تک فایل obb نیست و به صورت پراکنده است توصیه می کنیم دیتای بازی را در کامپیوتر اکسترکت نکنید چرا که تعداد فایل های کوچک موجود در فایل دیتا بسیار زیاد است و علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صرف کپی این دیتا بر روی گوشی کنید ممکن است تعدادی از فایل های دیتا به درستی کپی نشود و شما در بازی با پیغام دانلود روبرو می شوید . بهترین کار ممکن که آن را حتما توصیه می کنیم این است که فایل فشرده دیتا با فرمت RAR را به گوشی اندرویدی خود انتقال داده و توسط نرم افزار Zarchiver Pro که در این پست معرفی شده در محل Android/data اکسترکت نمایید . با این کار دیتا همزمان اکسترکت و کپی خواهد شد . با توجه به اینکه دیتای های سایت دارای پسورد www.apktops.ir است نرم افزار بی نظیر Zarchiver همان طور که قبلا اشاره کردیم قابلیت اکسترکت فایل های پسورد دار را نیز داراست و پسورد در شروع اکسترکت از شما خواسته خواهد شد . روش استفاده و کپی با استفاده از این نرم افزار هم به این صورت است که بر روی فایل فشرده دیتا که دانلود کرده اید کلیک کرده و وقتی به پوشه com.ea.games.r3_row رسیدید این پوشه را کپی و به مسیر Android/data می روید و در آن جا اکسترکت می کنید .

لیست تغییرات این نسخه در ادامه مطلب 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.ea.games.r3_row را در مسیر Android/data کپی نمایید و اجرای آفلاین بازی لذت ببرید .

==================================

تغییرات این نسخه : 

Take on the night with the ultimate endurance racing cars, the Le Mans Prototypes, on the classic Circuit des 24 Heures du Mans.
• Le Mans Prototypes – Porsche 919 Hybrid, Audi R18 e-tron Quattro, Toyota TS040 Hybrid
• Le Mans Campaign – Pursue victory in these unique challenges.
• Circuit des 24 Heures du Mans – Race on the world’s foremost endurance racing circuit.
• Porsche Time Trial Competition – Race your Porsche 919 Hybrid to win a trip to a Porsche Sport Driving School!

 

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 40 مگابایت | 900 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 4.0 و بالاتر
  •  رمز فایل: www.apktops.ir




بازدید : 379
نویسنده : آرش

<<<  سورپرایز Apktops : دو مدل نسخه مود شده به پست اضافه شد  >>>

نسخه مود شده شماره 1 : پول بی نهایت برای خرید انواع اتومبیل و تجهیزات در بازی 

نسخه مود شده شماره  2 : پول بی نهایت + آنلاک 80% از مراحل قفل شده بازی

هر سه نسخه معمولی و مود شماره 1 و مود شماره 2 به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است

و با همان دیتای معرفی شده قبلی  قابل اجراست 

—————————–

به جدیدترین نسخه ( آخرین نسخه گوگل پلی ) آپدیت شد  و تغییرات ذکر شد 

برای اولین بار در سطح اینترنت ، معرفی نسخه 1.0.50

به همراه دیتاهای کاملا بی نقص و دانلود شده به دست مدیریت سایت 

مدیریت : دیتاهای این نسخه که در سطح اینترنت و تمام سایت های ایرانی تحت عنوان دیتای نسخه 1.0.50 پخش شده است تماما مشکل دارند و بعد از صرف وقت و هزینه متوجه می شوید که بازی باز هم نیازمند به دانلود دیتا است اما دیتاهای این پست برای هر چیپست تماما توسط مدیر سایت و توسط 4 گوشی دانلود و سپس آپلود شده تا کارابران در نهایت آسایش به دانلود این نسخه از بازی بپردازند . امیدواریم سایت های اندرویدی ای که به دنبال این پست از Apktops ، پست خود را آپدیت می کنند از Apktops و طبیعتا زحماتی که مدیران سایت  برای این پست کشیده اند هم یادی کنند !!

آموزش تغییر زبان به صورت کاملا تصویری و کاملا صریح و واضح در ادامه مطلب 

اجرای 100% آفلاین و تست شده  :

 ( تست شده بر روی 4 گوشی و 4 پردازنده Adreno -Mali-Powervr-Tegra ) 

تست شده بر روی نوت 3 N9000 با دیتای Mali

نکته : این نسخه با دیتای نسخه قبل قابل اجرا نیست

و دیتای این نسخه پس از اکسترکت حجمی حدود 2 گیگابایت را به دست می آورد

 اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7  و حتی 8 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد .

m1

m2 m3 m4 m6 m7

لطفا حتما بخوانید : 

برای این  نسخه از بازی ( 1.0.50 ) دیتاهای مختلفی در سطح اینترنت پخش شده بود و حتی به دیتاهای عجیب و غریب پسوند Obb و برای تمام گوشی ها مشترک نیز برخوردیم به طوری که Most wanted هنوز خودش یادش نمی آید که چه طور با یک دیتای Obb حدود 400 مگابایتی قابل اجرا بر روی تمام چیپست هاست ! لذا بنا بر تصمیم مدیران سایت تصمیم گرفته شد 4 گوشی با 4 پردازنده Adreno – Mali – Powervr  Tegra برای دانلود دیتای این نسخه ها به صورت آنلاین آماده شوند و دیتاها همگی پس از دانلود در سرور سایت برای رفاه Apktops ای ها با لینک مستقیم مجدد آپلود شوند .

نکته  : دیتای این بازی پس از اکسترکت از حالت فشرده حجمی معادل 2  گیگابایت را دارد . پس قبل از نصب بازی از خالی داشتن این مقدار فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی اندرویدی خود مطمئن باشید .

نکته بسیار مهم درباره زبان بازی : پس از اولین ورود به بازی زبان آن چینی است که برای تبدیل منوهای چینی به انگلیسی مطابق راهنمای تصویری ادامه مطلب همین پست پیش بروید .

تغییرات: 

** بهبود و افرایش گرافیک مناظر و کنترل بازی
** رفع تمام مشکلات و باگ های گزارش شده
** افزوده شدن ساپورت گوشی های جدید نظیر HTC One, New Nexus 7 و …

 

راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.games.nfs13_na را در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی اندرویدی خود و در مسیر /Android/data کپی نمایید .

راهنمای تغییر زبان به صورت تصویری : 

پس از اولین ورود به بازی همان طور که می بینید منوی خروج از بازی غیر فعال است . پس شما مرحله اول بازی که خیلی کوتاه هم هست را گذرانده

l1

تا گزینه خروج از بازی همانند تصویر زیر فعال شود

l2

سپس گزینه ای که با فلش نشان داده شده است را انتخاب می کنید


l4

و بعد از آن قسمتی که دور آن خط کشیده شده است را انتخاب می کنید

l5

حالا به سمت پایین اسکرول کرده


l6

و در کمال ناباوری می بینید که منوی های بازی از قبل انگلیسی می باشد ! اما چاره چیست ؟ باید بگوییم که برادران معظم چینی زبان زیبای خود را جایگزین زبان انگلیسی کرده اند

l7

پس اگر می خواهید منوهای بازی انگلیسی شود از لیست زبان ها باید زبان چینی که به صورت زیر است را انتخاب کرده تا در نهایت ناباوری منو های بازی انگلیسی شود !!!

l8

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 12 مگابایت | حجم فایل دیتا: 530 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.3 +
  • رمز فایل: www.apktops.ir



بازدید : 313
نویسنده : آرش

نسخه  جدید و کامل بازی که  تمام منوها بر خلاف نسخه گذشته به صورت زبان انگلیسی است 

نمی دانیم این بازی یعنی Rayman Jungle Run را که در پست های قبلی سایت معرفی کرده بودیم به یاد دارید یا خیر.  این بازی یکی از گرافیکی ترین و زیباترین بازی های ماجراجویی ساخته شده برای گوشی های آیفون بوده که مدتی پیش شاهد ساخت اولین نسخه از این بازی برای گوشی های آندرویدی اما با زبان روسی بودیم. حالا قصد معرفی نسخه جدید از بازی با ورژن 2 به صورت کامل و با منوهای کاملا انگلیسی و قابل فهم را داریم که لذت استفاده از بازی را دو چندان می کند.

Rayman-Jungle-Run-1

گرافیک بازی همان طور که در اسکرین شات ها می بینید واقعا خوب و دلنشین است و این گرافیک را یک فایل دیتای 140 مگابایتی ساپورت می کند که توانستیم پس از فشرده سازی آن را به حجم بسیار پایین تری برسانیم . از ویژگی های Rayman Jungle Run 1.1  در نسخه آندرویدی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** گرافیک فوق العاده و فانتزی بازی
** گیم پلی واقعا روان و دلچسب
** وجود جزیره های جدید برای کشف کردن ها
** موسیقی جذاب

در این نسخه شاهد اضافه شدن 10 سطح جدید شامل یک جنگل پوشیده از برف، آبشارها، محیط های تعاملی، و یک سرزمین دیوانه کننده  مبارزه با مردگان هستیم .

برای دانلود این بازی و فایل دیتای آن و  مطالعه راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه com.pastagames.ro1mobile را در مسیر Android/data در مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید.

نکته: این دیتا به صورت OBB نمی باشد و اگر دیتا با جی پی یو گوشی شما سازگار نباشد مجددا توسط خود بازی دانلود خواهد شد.

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 5 مگابایت | حجم فایل دیتا: 104 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.3.3+
  • رمز فایل: www.apktops.ir

 




دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی در اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 207
نویسنده : آرش

 دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی در اندروید
نرم افزار نقاشی در اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
آیا از کسانی هستید که به نقاشی و طراحی علاقه بسیاری دارید؟ با نرم افزار How to Draw – Easy Art Lessons v1.3.98 میتوانید به یک نقاش و طراح قوی تبدیل شوید زیرا باوجود این نرم افزار علاوه بر رسیدن به تصویر مورد نظر خود,به شما آموزش می دهد که نقاشی آن قدر ها هم که فکر میکنید دشوار نیست . آموزش مرحله به مرحله نقاشی این امر را برای شما بسیار لذت بخش و آسان میکند.هم اکنون می توانید این برنامه جالب را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

این برنامه شامل ۷۰ نقشه های ساخته شده در سبک های مختلف می باشد:
۱٫ حیوانات
۲٫ پری شخصیت های داستانی
۳٫ شخصیت های کارتونی
۴٫ ماشین
و خیلی بیشتر!

دانلود نرم افزار How to Draw

 

نرم افزار اندروید جدید

 

دانلود :arash294.loxblog.com

حجم: ۶ مگابایت




دانلود نرم افزار فایل های آفیس برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 237
نویسنده : آرش

 دانلود نرم افزار فایل های آفیس برای اندروید
نرم افزار آفیس اندروید

 

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسنا و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

Polaris Office2

 

آفیس برای اندروید

دانلود :arash293.loxblog.com

حجم : ۲۶ مگابایت




دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 208
نویسنده : آرش

 دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نرم افزار جدید برای اندروید

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Solo Launcher2

 

Solo Launcher3

دانلود :arash293.loxblog.com

حجم : ۴٫۲ مگابایت




دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 219
نویسنده : آرش

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای ۳ قابلیت کلیدی است : ۱) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات ۲) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و ۳) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین ۳ قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

 

Javelin Browser2

 

نرم افزار مرورگر وب اندروید javelin

دانلود:arash293.loxblog.com

حجم : ۸٫۵ مگابایت




بازدید : 390
نویسنده : آرش

بهترین و بی نظیرترین نرم افزار کار بر روی فایل های Zip و Rar 

با قابلیت فوق العاده و بی نظیر اکسترکت فایل های فشرده پسورد دار

پیشنهاد مدیریت! نرم افزاری که جای خالی آن بر روی هر گوشی ای احساس خواهد شد 

اگر شما هم علاقه دارید در گوشی اندرویدی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر ، تما فایل های فشرده خود را استخراج و  Extract کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی ZArchiver را پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار پورت شده و الگو گرفته از نرم افزار قدرتمند 7zip در کامپیوتر است که تقریبا تمام خصوصیات 7Zip کامپیوتر را دارا می باشد.

ZArchiver Pro Donate 0.6.7

ویژگی ها : 

** ساخت فایل های : 7z (7zip), zip, bzip2 (bz2), gzip (gz), XZ, ta
** استخراج فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm
** مشاهده ی فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm
** ویژگی های فرعی برنامه:
** استخراج و فشرده سازی فایل های پسورد دار.
** ساخت و استخراج پارت پارت فایل 7z ، (برای فایل rar فقط استخراج )
** اسخراج آرشیو های پارت پارت شده.
** باز کردن فایل های فشرده.
** باز کردن فایل آرشیو از Mail.
** قابلیت ساپورت Multithreading.
** ساپورت فایل ها از نوع فرمت و اسم از جمله ی UTF-8/UTF-16.
** قابلیت انتخاب فایل به صورت مربع و بدون Multiselect mode

تغییرات : 

** ساپورت فرمت RAR5 ( به زودی تمام دیتاها در سایت با این فرمت آپلود می شوند )
**  قابلیت چک کردن آرشیوها
 **   قابلیت ساپورت ماوس در گوشی های otg ساپورت 
 **  عوض شدن آیکون نرم افزار
** تم سیاه و سفید 

 

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 3 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  •  رمز فایل: www.apktops.ir



بازدید : 196
نویسنده : آرش

 نسخه معمولی + نسخه X86 

نسخه X86 چیست؟! این نسخه مخصوص تبلت هایی است که این نرم افزار بر روی آن ها نصب نمی شود

( به عنوان مثال تعدادی از مدل های خانواده Asus )

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم  Chrome Browser محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند اما برای ما هم سوال بود که با اینکه اندروید محصولی از گوگل است چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟! Chrome Browser نام مرورگر گوگل است که یکی از بهترین مرورگر های دنیا محسوب می شود هم اکنون می توانید نسخه اندرویدی آن را روی گوشی خود داشته باشید. این نسخه مانند نسخه ویندوزی آن از افزونه ها نیز پشتیبانی می کند و دارای ظاهری بسیار زییا و کاربری آسان است.

Chrome-Browser-Android

گوگل تا چند وقت نسخه بتای مرورگر Chrome Browser خود را در اختیار کاربران قرار داد تا ان را تکمیل کند و هم اکنون این مرورگر از نسخه بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی اندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن اندروید 4 استفاده کنید.

تغییرات در ادامه مطلب 

 

 

لیست تفییرات : 

• Undo Tab Close
• Fullscreen video with Subtitles and HTML5 controls
• Support for some multi-window devices
• Support for casting some videos with Chromecast
• Other bug fixes

 

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 29 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 4.0 +
  • رمز فایل: www.apktops.ir



بازدید : 235
نویسنده : آرش

معرفی نسخه 14.0.2 فول و کرک شده + زبان پارسی در منو + گویش پارسی 

گردآوری شده به دست مدیریت سایت برای اولین بار در Apktops در ایران! 

 توجه : این نسخه با دیتای نسخه های قبلی قابل اجرا نیست 

راهنمایی تغییر زبان به زبان پارسی در ادامه مطلب

==================================

آپدیت جدید پست : 

راهنمایی برای دوستانی که مشکل بیرون پریدن از نرم افزار و Force Close را دارند 

1- یا فایل دیتا را مجدد دانلود و نصب کنید  ( فایل دیتا اصلاح شده و مجدد آپلود شده ) 

2- یا فایل دیتا نسخه فعلی را باز کرده و به دنبال فایلی با نام Version بگردید

و عدد داخل این فایل را با یک ویرایشگر متن از 82 به 81 تبدیل کنید و فایل را ذخیره کنید 

با تشکر از ” وبسایت arash293.loxblog.com

توضیح : همان طور که اشاره کردیم این نسخه دارای 2 ویژگی جدید و بسیار جالب است . ویژگی اول نمایش دوربین های پلیس که البته در کشور ایران قابل استفاده نیست اما قابلیت دوم قابلیت HUD نرم افزار است که به وسیله آن قادر خواهید بود صفحه گوشی آندرویدی خود را به صورت آینه وار بر روی شیشه جلوی خودرو بازتاب دهید تا بتوانید تصویر آن را از طریق شیشه جلو مشاهده کنید . تصویری از این قابلیت برای درک بهتر این ویژگی در ادامه قرار می دهیم .

Sygic GPS Navigation 14.0.2

نمونه ای از قابلیت HUD این نسخه به صورت تصویری : 

Sygic GPS Navigation 13.4.1 Final

تا کنون برنامه های زیادی در زمینه مسیر یابی و GPS معرفی کرده ایم. نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

sygic

نسخه جدید و کرک شده این نقشه  به همراه فایل های دیتا و نقشه ایران را می توانید از سایت برترین های اندروید دانلود نمایید. این نسخه بر روی چند گوشی تست شده و از نظر اجرا هیچ مشکلی ندارد .

 نکته 1 : برای فعال کردن حالت آینه ای  بر روی شیشه ، روی آیکون HUD در پایین و گوشه سمت راست تصویر  کلیک کنید تا به حالت HUD برید. سپس برای معکوس کردن تصویر برای بازتاب روی شیشه  ، صفحه را لمس کنید و روی دکمه سمت راست فلش ضربه بزنید تا حالت انعکاسی فعال شود

نکته 2 : در این نسخه پس از اجرا هر بار پیغامی مبنی بر خریداری کردن نرم افزار به شما نشان داده می شود اما هیچ مشکلی در استفاده از نرم افزار و نقشه ها وجود ندارد و با انتخاب گزینه ادامه می توانید از نرم افزار به صورت فول استفاده نمایید .

لیست تغییرات نسخه 14.0.2 در ادامه مطلب

نصب بسیار ساده و جمع آوری تمام فایل های پراکنده در یک فایل زیپ و انتقال به گوشی برای داشتن آخرین آپدیت ها برای رفاه کاربران Apktopsفقط کافیست فایل دیتا را به گوشی خود انتقال داده و فایل نصبی را نصب تا از آخرین آپدیت نقشه ها + نرم افزار + گویش فارسی بهره مند شوید

 

 امکانات این برنامه :

  • نمایش نقشه ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی
  • نمایش مکان دقیق با نام خیابان و محل به صورت فارسی
  • مسیر یابی بین 2 نقطه
  • راهنمای سخنگوی فارسی برای مسیر
  • نمایش مختصات دقیق محل
  • نمایش علائم و مکان های عمومی در نقشه
  • شامل شهر های بزرگ ایران و جاده های کشور

تغییرات :

ویرایش مسیرهای ساده با Drag & Drop
جستجوی سریعتر و هوشمندانه تر POIها بیشتر از گذشته
مد پیاده روی با دستورالعمل های سخنگو
ساید بار برای تبلت ها، کسب اطلاعات بیشتر درباره رانندگی شما
ردیابی حرکت شما در خارج از جاده و کمک به شما برای بازگشت به همان راهی که از آن آمده بودید
بهبود نقشه های زمینی 3D با جزئیات بیشتر
بهبودها در اعلام نام خیابان ها (TTS)
اضافه شدن هشدارهای نواحی خطرناک به زبان فرانسوی
مسیریابی از طریق کد پستی در UK و همینطور شماره پلاک خانه ها
بهبودها در نقاط تقاطع
اصلاح مخاطبین در ICS
بهینه سازی در عملکرد برنامه و بهبودهای فراوان
افزایش پایداری و رفع کرش ها در هنگام اجتناب از عوارضی ها

 راهنمای نصب:

  1. فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
  2. پوشه Sygic را در روت مموری یا همان sdcard خود کپی کنید. ( روت مموری یعنی صفحه اصلی مموری یعنی همین اینکه مموری را باز کردید در صفحه اول کپی کنید )
  3. برنامه را نصب کنید و اجرا نمایید.

نکته 1 : اگر نسخه های قبلی را بر روی گوشی خود نصب کرده اید قبل از نصب نسخه جدید نسخه های قدیمی را به صورت کامل حذف نمایید و حتما فایل Apk نصبی نسخه قبلی را قبل از نصب از طریق App manager با گزینه Clear Data پاکسازی نمایید .

 نکته 2 : در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی 4 ، 8 ، 16 ، 32 و … است می بایست پوشه Sygic را در این مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه روبرو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست . 

آموزش تغییر زبان نرم افزار به زبان پارسی به صورت تصویری در 4 کلیک : 

1 2 3 4

 ———————————————————————————-

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 12 مگابایت | 163 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  •  رمز فایل: www.apktops.ir



تعداد صفحات : 4