دانلود نسخه رسمی مارکت آمازون برای اندروید Amazon AppStore 9.0003.638.0C_639000310
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 135
نویسنده : آرش

نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر

بعد از گوگل پلی ، مارکت آمازون را می توانید دومین و بهترین مارکت برای برای گوشی های اندرویدی دانست که گنجینه ای از بهترین نرم افزار و بازی های روز دنیا را در خود نهفته دارد . در این مارکت همانند گوگل پلی برنامه ها در دسته بندی های مختلف بازی ، نرم افزار ، تم ، اسکین و … دسته بندی و در نسخه های رایگان و پولی قابل دانلود است .

Amazon AppStore 9.0003.638.0C_639000310

حتی در این مارکت شما با داشتن گیفت کارد به راحتی می توانید نرم افزارها و بازی های مورد علاقه خود را خریداری نمایید . اما ویژگی جالیب این مارکت این است که در مارکت آمازون برخلاف گوگل پلی که اکثر برنامه ها و بازی های تاپ به صورت پولی قرار می گیرند هر روز یک برنامه یا بازی از حالت پولی به صورت رایگان درآمده و قابل دانلود است . دقت نمایید این مارکت نیازمند به ثبت نام است و برای ثبت نام در آن باید مشخصات شما مشخصات یک فرد آمریکایی باشد که با جستجو در گوگل به راحتی می توانید سایت هایی که مشخصات یک فرد آمرکایی جعلی را در اختیار شما قرار می دهند پیدا و در این مارکت ثبت نام کنید . این مارکت بر روی گوشی مدیریت سایت Apktops نصب و بدون هیچ مشکلی کار می کند .

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 5.14 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  •  رمز فایل: www.apktops.ir
  • Amazon AppStore 9.0003.638.0C_639000310
 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: